Analsex

"Abort... acne... analsex... Nej, jag känner inget, inget analsex." (Elin, Fucking Åmål, 1998)

Hade det vart analsex..ja då hade det kännts, tro mig! Men vad är hela grejen med analsex egenligen. Bögar har det och gillar det, killar vill ha det i tjejer...men man får aldrig ge tillbaka till en kille. Undrar om det för för många bög-associsationer.

Innan jag hade haft analsex var jag en stark motståndare och använde argument so: där ska saker ut, inte in! Ja, just det hålet har jag för att bajsa, själv? Det ändrades sedan till: om jag ska så ska du! (Men det har ännu inte hänt..)

Men sen träffade jag en kille som diggar det här med analsex och tanken föddes, han tvingade mig inte eller nått sånt, men en dag så sa jag..att ja, nån gång kan vi prova. Då tog mitt sexliv en riktig fart! Vad säger du om jag säger, ALLTID orgasm! Många gånger innan det riktiga analsexet provades så..ja, började ett enträget finger besöka den bakre "hålan", ha! Och jag kom och jag kom och jag kom! Ja, snälla fortsätt med det där...sen kom dagen B, då det riktiga analsexet skulle ske. Lite uppvärmning med fingret och glidmedel så var det dags...gjorde liiite ont och tog ett tag men så fort kuken gled in så kom jag..så hårt!! Men efter så var det lite blod och det var inte skönt att bajsa...men det var värt det!

Have you?

Kommentarer
Postat av: EVELINE.

ja detta verkar ju kunna bli en riktigt intressant blogg så småningom, haha :) synd du inte hunnit knåpa ihop fler inlägg ^^

2009-08-25 @ 08:26:16
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0